poniedziałek, 3 sierpnia 2015

REAKTYWACJA BLOGA

Hej wszystkim jak już widzie w tytule kontynuuje prowadzenie tego bloga po tak długim czasie nie obecności. Mam nadzieje,że będziecie chcieli dalej czytać mojego bloga.
Przez ten czas co mnie nie było bardzo dużo się zmieniło w moim życiu no i raczej na lepsze.
W tym roku skończyłam gimnazjum i po wakacjach idę do technikum gastronomicznego.
 Najgorsze to chyba będą dojazdy bo będę musiała strasznie wcześnie wstawać i tego się najbardziej boje. Do tej pory miałam dwa kroki do szkoły a teraz będę musiała jeździć.
Chciałam się też wam pochwalić,że zaczęłam prowadzić zdrową diete i ćwiczyć,ale nie będę się o tym zbytnio rozpisywać bo zrobię osoby post o tym. 
Także od tamtej pory kiedy mnie tu nie było zmieniła się trochę moja fryzura, nie mam już grzywki,na koniec posta wstawię jakieś zdjęcia żebyście mogli zobaczyć.
Pisząc to czuje,że jest to trochę nudne ale pierwszy raz robię taką "reaktywacje" i nie wiem co mam wam tutaj napisać więc pisze tak troszkę bez sensu. 
Mam już kilka pomysłów na nowe posty ale jeśli wy również jakieś macie zostawię propozycje w komentarzu a najlepsze wybiorę. :) 






16 komentarzy:

  1. Fajnie, że reaktywujesz bloga :)
    To coś wielkiego móc dzielić się z innymi swoimi pasjami.
    Fajne zdjęcia, takie bliźniaczkowe :), choć nie wszystkie ")

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że już wróciłaś :)
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/08/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Technikum gastronomiczne? Mój brat skończył je niedawno w Opolu, to dobre rozwiązanie jeżeli chce się pracować w zawodzie i po prostu się w tym dobrze czuć.
    Poza tym świetnie, że wróciłaś.
    Życzę Ci wytrwałości i pozdrawiam!

    -> alexy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez grzywki wyglądasz bardziej dojrzale
    Fajnie, ze wróciłaś
    Pozdrawiam, Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i trzymam kciuki żebyś jak najdłużej pisała bloga :) Może jakieś DIY, posty tematyczne, post o twoich zainteresowaniach.

    Zapraszam by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro reaktywacja, to trzymam kciuki, żeby teraz blog trwał i trwał ;-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - dopiero zaczynam! http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze Ci w tej fryzurze! Myślę, że wybór technikum o tym kierunku jest bardzo dobry, wiem co to znaczy dojeżdżać do szkoły, ja dojeżdżałam już od zerówki, a w sumie to od przedszkola miałam spory kawałek aby dotrzeć na miejsce;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,miło :)
      Ja pierwszy raz będę miała do czynienia z dojazdami ale w sumie to się cieszę,bo w tym mieście co będę chodziła do szkoły mam wielu znajomych i miasto bardzo dobrze znam i lubię :)

      Usuń
  8. Miło, że reaktywujesz bloga. ;)
    Powodzenia w nowej szkole.
    Sama całkiem niedawno z grzywki przeszłam na przedziałek i nie żałuję. ;)

    Pozdrawiam http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z przedziałkiem jest o wiele wygodniej też nie żałuję,że zrezygnowałam z grzywki :)

      Usuń